No-Hair Studio

Corona update

No-hairstudio opent haar deuren met aangepaste regels.

Het RIVM en het landelijke Outbreak Management Team (OMT) geven groen licht om op aangepaste schaal en op veilige wijze onze behandelingen te hervatten. No-hairstudio volgt hiermee de RIVM- en OMT-richtlijnen.

De beschermende maatregelen en richtlijnen over de handelswijze van de specialisten van No-hairstudio Nederland worden hieronder toegelicht. No-hairstudio Nederland  houdt zich strikt aan de maatregelen en wij vragen onze klanten de regels zorgvuldig na te leven.

No-hairstudio Nederland de specialisten:

  • De bekende maatregel geldt nog steeds. Het “geen hand schudden beleid” in de studio blijft van kracht, we begroeten jou met een glimlach.
  • Er wordt enkel op afspraak gewerkt.
  • De specialisten zijn opgeleid om de maatregelen te begrijpen en na te leven.
  • De specialisten houden 1,5 meter afstand tot de klant en tot elkaar.
  • Alleen gezonde specialisten, zonder klachten van hoesten, neusverkoudheid, keelpijn en/of koorts en zonder andere personen met vergelijkbare klachten in de thuisomgeving, werken in de studio. Voor aanvang van iedere werkdag wordt dit uitgevraagd.
  • Indien een specialiste klachten meldt, wordt de hiervoor opgestelde lokale procedure gevolgd en zal de agenda van de betreffende specialist worden verzet of indien mogelijk vervanging geregeld. Iedere klant wordt van tevoren op de hoogte gebracht indien deze situatie zich voordoet.
  • Voor en na het contact met de klant wordt handhygiëne toegepast door het wassen van de handen met zeep en door het gebruik van handalcohol.
  • Specialisten dragen handschoenen tijdens elke behandeling. Handschoenen worden direct na de behandeling uitgetrokken en hierna wordt handhygiëne uitgevoerd, voordat de omgeving verder wordt aangeraakt.

Afspraak maken:

  •  Klanten die telefonisch of via social media een afspraak maken krijgen standaard de belangrijke vraag “Heeft u last van koorts, hoesten, neusverkoudheid en of keelpijn of heeft iemand met wie u in een huis woont deze verschijnselen? Indien dit niet het geval is kan de afspraak worden ingepland. Wanneer dit wel het geval is, kan er helaas geen afspraak worden gepland.” Er kan pas een afspraak worden gemaakt op het moment dat er sprake is van herstel van (ziekte)verschijnselen; Klant moet tenminste 24 uur klachtenvrij zijn.
  • klanten die online een afspraak maken, worden ingelicht via de bevestigingsmail.

Boek hier uw afspraak bij een van onze vestigingen

  • In de wachtkamer wordt een onderlinge afstand van 1,5 meter gehouden. Dit betekent praktisch dat klanten precies op afgesproken tijdstip moeten komen en alleen moeten komen.
  • Aan de balie wordt plexiglas bevestigd, ter bescherming van onze  specialisten binnen 1,5 meter zone.
  • Het verspreiden van druppels uit de mondkeelholte speelt een grote rol speelt bij de verspreiding van het Coronavirus, daarom geldt tijdens iedere behandeling binnen de 1,5 meter dat specialiste en klant niet onnodig met elkaar spreken. Dit wordt van tevoren aan de klant toegelicht.
  • Er is maximaal 1 persoon tegelijkertijd aanwezig in de behandelruimte en hierbij wordt een afstand aangehouden van 1,5 meter.
  • De normaal gehanteerde tijdslots worden indien nodig verruimd en op iedere studio wordt gekeken naar maximum aantal klanten per uur.
  • De kamers worden gedesinfecteerd.

Richtlijnen voor klanten:

  • No-hairstudio Nederland neemt extra beschermende maatregelen, daarnaast vragen we jou de onderstaande richtlijnen na te leven wanneer je de studio binnenkomt. Zo zijn we in staat alle klanten op een veilige en verantwoorde wijze te ontvangen.
  • We vragen je de afspraak te verzetten als je hoest, niest, smaak-en reukverlies, keelpijn of koorts hebt. Ook indien er andere personen in de thuisomgeving zijn met dergelijke klachten.
  • We willen je verzoeken om alleen naar de behandeling te komen, wanneer je toch iemand meeneemt zullen we verzoeken of deze persoon buiten (als het kan in de auto) wil wachten, om zo te zorgen dat het niet te druk wordt in onze wachtkamers.
  • We vragen je niet te vroeg en niet te laat, als ook alleen naar onze vestiging te komen zodat onze wachtruimtes niet te druk worden.
  •   Toch te vroeg aanwezig in de studio? We vragen je in de auto (indien dit mogelijk is) te wachten. Dit geldt ook voor diegene die een klant na behandeling ophaalt. Iedereen dient zich aan het principe van social distancing te houden.
  • Direct voor aanvang van de behandeling wordt nogmaals de risico-inventarisatie op de klachten doorgenomen. Een vervolgafspraak is pas mogelijk als de ziekteverschijnselen niet meer aanwezig zijn.
  • Je wordt verzocht gebruik te maken van desinfecterende hand gel bij binnenkomst.
  • Het aantal zitplaatsen in de wachtruimte hebben we beperkt, zodat we 1,5 meter tussenruimte kunnen waarborgen.
  • We stemmen de agenda’s zodanig af, dat het nooit te druk is in de vestiging.
  • Ons personeel neemt voldoende afstand van jou en van elkaar.
  • Onze specialisten zijn voorzien van beschermingsmiddelen en geven je even geen hand maar wel een glimlach.
  • We vragen je bij voorkeur thuis naar de wc te gaan en we hebben tijdelijk het koffiezet apparaat weggehaald om op deze manier een contactoverdracht tussen klanten te voorkomen.
  • Onze medewerkers maken meermaals per dag deurklinken, balies, en dergelijke schoon.
  • We vragen je om je behandeling met de pin te betalen. De pinautomaten en wordt na ieder gebruik gedesinfecteerd.

Heb je vragen over de beschermende maatregelen die No-hairstudio heeft getroffen of heb je vragen over de richtlijnen voor jou? Stuur ons dan een berichtje via één van onze online kanalen of bel ons. Dan staan we voor je klaar!

Bericht versturen
1
💬 Hulp nodig?
Scan de code
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?